Konkurs
Regulamin Konkursu na Palmę Wielkanocną
1. Organizatorem Konkursu na Palmę Wielkanocną jest Grupa Młodzieżowa działająca przy Parafii Św. Andrzeja Apostoła wraz z VIII Podhalańską Drużyną Wielopoziomową
im. A. Suskiego z Szaflar.
2. Konkurs odbędzie się w dniach od 19.03.2017 r. do 09.04.2017 r. w Szaflarach.
3. Warunki konkursu:
Konkurs będzie organizowany w dwóch kategoriach:
• I kategoria: indywidualna (przedszkole, szkoła podstawowa i gimnazjum, szkoły ponadgimnazjalne);
• II kategoria: drużynowa ( drużyna musi liczyć od 3 do 5 osób).
Palma powinna być wykonana z wykorzystaniem materiałów naturalnych
i tradycyjnych form zdobniczych (tj. żarnowiec, bukszpan, bazie, suche kwiaty, wydmuszki, krepa, wstążki, bibuła itp.).
Wysokość palmy musi wynosić minimum 100 cm, a maksymalnie 200 cm.
4. Miejsce, termin, składanie prac i odbioru oraz ogłoszenie wyników:
• Miejsce i termin składania prac: Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum
w Szaflarach w bibliotece szkolnej w terminie od 03 kwietnia 2017 r. do 05 kwietnia 2017 r. do godz. 14:00.
• Odbiór prac: od 06 kwietnia 2017 r. do 07 kwietnia 2017 r. do godz. 15:00.
• Prezentacja palm w procesji na Mszy Św. o godz. 11:30 w dniu 09 kwietnia 2017 r.
• Ogłoszenie wyników i rozdanie nagród nastąpi w dniu 09 kwietnia 2017 r. po Mszy Św. 11.30
5. Praca musi być oznaczona metryczką, zawierającą następujące informacje:
Imię i nazwisko, adres, klasa, imię i nazwisko opiekuna (opiekunów)
6. Każdy zgłaszający udział w konkursie wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Organizatora Konkursu w celach wynikających z regulaminu tego Konkursu zgodnie
z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych,
(Dz. U. z 1997r., poz. 883 z późniejszymi zmianami). Organizator ma prawo do wykorzystania prac we wszystkich możliwych publikacjach oraz na stronach internetowych.
7. Wszyscy uczestnicy konkursu zobowiązani są do przestrzegania niniejszego regulaminu,
a udział w Konkursie jest jednoznaczny z jego akceptacją.
Organizatorzy:
Ks. Jacek Kucz
Radosław Fiedler