Galeria Grupy Młodzieżowej

Wakacje 2012 (15)

Mazury 2012

Tegoroczne wakacje pragnęliśmy przeżyć w dość nietypowy sposób. By spełnić te pragnienia wybraliśmy się pod namioty na Mazury. Miejscem obozowania stał się ośrodek Moszczenica nad jeziorem Roś. Część naszych wspólnych przeżyć można oglądnąć w wakacyjnej galerii zdjęć. (fot. nasze archiwum)

Szaflarzańskie kolędowanie 2012 (3)

Szaflarzańskie kolędowanie 2012 r.

22 stycznia wzięliśmy udział w parafialnym koncercie kolęd. Kolędowanie połączone było ze zbiórką ofiar potrzebnych na leczenie chorej na mukowiscydozę Pauliny, uczennicy naszej szkoły podstawowej. Koncert zapamiętamy na długo, bo przecież chór, jaki stworzyliśmy na ten występ, był pięknym świadectwem, że nawet wspólne śpiewanie jest okazją do jedności w dawaniu innym części siebie. (fot. xag)

Oświęcim (21)

Wycieczka do Oświęcimia (6.11.2010 r.)

W dniu 6 listopada Grupa Młodzieżowawraz z ks. Adamem udała się na wycieczkę do Muzeum Obozu Koncentarcyjnego w Oświęcimiu i Brzezince. Nasza młodzież miała okazję dowiedzieć się o tych tragicznych wydarzeniach więcej niż na lekcjach z historii. Zobaczyliśmy wiele wstrząsających miejsc, które z pewnością na długo zapadną w naszej pamięci. Oprócz zwiedzania Grupa Młodzieżowa modliła się za ofiary tych tragicznych wydarzeń oraz w intencjach pokoju na świecie. (fot. xag)
Warszawa (15)

Udział w beatyfikacji ks. Jerzego Popiełuszki (06.06.2010 r.)

To był niezapomniany dzień. Młodzież naszej parafii wzięła udział w beatyfikacji ks. Jerzego Popiełuszki. Dzień ten stał się jednocześnie przypomnieniem trudnej historii Ojczyzny, której wiernym synem był ks. Jerzy.

Niech będą dzięki Bogu za dar beatyfikacyjny kapłana i męczennika, który z troski o człowieka nieustannie powtarzał, aby zło dobrem zwyciężać. (fot. xag, mdz)
Jesienne wędrówki (15)

Wycieczka na Święty Krzyż do Pacanowa oraz Niegowici (17.10.2009 r.)

Najważniejsze, to mieć dobrą pamięć. Pod koniec wakacji przypomnieliśmy sobie, że mamy jeszcze jakieś "zaskurniaki", które trzymaliśmy od czasu premiery żywej szopki w Szaflarach. Dla tych, którzy tego nie pamiętają należy przypomnieć, iż było to w ostatnie Boże Narodzenie. Postanowiliśmy, że trzeba mądrze wykorzystać to, co zostało nam ofiarowane. Zapadła decyzja - jedziemy w Góry Świętokrzyskie, bo przecież jeszcze tam nie byliśmy.

Zabraliśmy ze sobą panią Katarzynę Fiedler (odtwórczynię roli Maryi), jej syna Franciszka (mały Jezus), kilku ministrantów (pasterzy) i ruszyliśmy. W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się w Pacanowie, gdzie kozy kują oraz w Niegowici, gdzie ks. Karol Wojtyła pracował jako wikariusz na swojej pierwszej parafii.  (fot. mdz, xag, K. Milan)
Lednica 2009 (10)

Lednica "Rozpoznaj czas" (6.06.2009 r.)

Wyjazd na Ogólnopolskie Spotkanie Młodych nad Jeziorem Lednica stał się dla nas okazją do doświadczenia na nowo wartości naszej wiary. Wśród młodzieży z Polski oraz z zagranicy chcieliśmy odkryć sensu czasu, jaki Pan Bóg daje każdemu z nas po to, aby nie zmarnować w nim niczego, co zostało nam ofiarowane.

W drodze powrotnej z Lednicy nawiedziliśmy Bazylikę Matki Bożej w Licheniu oraz Sanktuarium Urodzin i Chrztu św. s. Faustyny Kowalskiej w Świnicach Warckich. (tot. xag, mdz)

SKAŁKA (6)

Spotkanie pokoleń na Skałce (30.05.2009 r.)

30 maja 2009 roku ks. kard. Stanisław Dziwisz zaprosił młodzież Archidiecezji Krakowskiej na spotkanie pokoleń w 30 rocznicę pierwszego pobytu w Polsce Jana Pawła II. Ojciec Święty przebywając wówczas w Krakowie spotkał się przy kościele na Skałce z młodzieżą zrzeszoną w różnych ruchach apostolskich.

Spotkanie pokoleń rozpoczęło się w Łagiewnikach w sobotnie przedpołudnie udziałem w forum młodych. Po zakończonym forum, młodzież wraz z Krzyżem Światowych Dni Młodzieży oraz Ikoną Matki Bożej "Salus Populii Romani", które przebywały wówczas w swej pielgrzymce po ziemi polskiej, rozpoczęła Drogę Światła ulicami Krakowa, aby zakończyć ją na Skałce, gdzie została odprawiona Msza Święta.

W uroczystościach wzięła udział kilku osobowa grupa dziewcząt grupy młodzieżowej, które wraz z chłopcami z Poronina tworzyły delegację naszego dekanatu. (fot. xag)